piątek, 24 lipca 2015

Powitajmy Karissimo!


                    http://pu.i.wp.pl/k,NjA5OTk0OTYsNDU5NDkwODU=,f,chmurka.jpg
                                                "Nie to piękne co widzą oczy,
                                                  Nie to co czują ręce,
                                                  lecz to co serce dostrzec potrafi,
                                                  tylko to jest piękne, nic więcej."

Imię: Karissimo
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera-Samica
Motto: (Widoczne powyżej)
Stanowisko: Wadera Alfa
Moce:
-Furia
-Umie chodzić po chmurach
-Umie kontrolować pogodę
-Potrafi uczynić prawdą to co wymyśli
-Samozapłon
-Umie stwarzać portale do różnych światów i się między nimi przemieszczać, zużywa na to jednak dużo energii
-Biega i lata z prędkością światła
Cechy charakteru: Karissimo jest na ogól pozytywnie nastawioną waderą. Jest odważna i dość łatwo nawiązuje nowe wiadomości. Lubi samotność prawie tak samo jak być w tłumie. Jest cicha i spokojna. Kiedy jest na łonie natury i patrzy na tereny swej watahy, czuje się wolna, a to kocha najbardziej. Kocha ryzyko i adrenalinę, nie łatwo jednak wyprowadzić ją z równowagi, chociaż...kto wie? Czasami jest uparta i nieznośna. Potrafi przebaczać, ale nie potrafi zapominać. Jest miła, uprzejma i przede wszystkim ambitna. Jest bardzo tajemnicza i nie zdradza swoich sekretów. Czasami bywa bardzo smutna i przygnębiona, jednak bywa tak bardzo rzadko. Nie lubi, gdy ktoś jest zbyt natarczywy, nie znosi robaków. I to na razie wszystko...
Historia: Nie chce zdradzać swoich tajemnic. Może jednak opowiem Wam kawałek kawałek mojej historii... A więc urodziłam się na małej farmie, Golden Apples (czyli Złote Jabłka). Kiedy się urodziłam, wyglądałam jak zwyczajny psi szczeniak, nie wiem jak tam wylądowałam, kiedy otworzyłam oczy...widziałam tylko szczątki jakiś zwierząt. Były to psy, a na farmie nie było ani żywej duszy. Przeżyłam jako jedyna i uciekłam do lasu. Wykąpałam się w jakimś jeziorze, a kiedy wyszłam...byłam magicznym wilkiem. I to na razie tyle, resztę historii opowiem później...
Głos: Ewa Farna
Zauroczenie: "Jedyne co bym chciała to to by ktoś rozpuścił lód w moim sercu, uciekł z mną gdzieś daleko i pokochał moje niedoskonałości...."
Partner: Szuka
Potomstwo: Może kiedyś...
Jaskinia: "Mój dom jest tam, gdzie serce moje"
Inne zdjęcia: 

Ciekawostki: Nie zdradza żadnych dodatkowych wiadomości o sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz