Wadery

http://pu.i.wp.pl/k,NjA5OTk0OTYsNDU5NDkwODU=,f,chmurka.jpg


                   
                                                "Nie to piękne co widzą oczy,
                                                  Nie to co czują ręce,
                                                  lecz to co serce dostrzec potrafi,
                                                  tylko to jest piękne, nic więcej."

Imię: Karissimo
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera-Samica
Stanowisko: Wadera Alfa
Moce:
-Furia
-Umie chodzić po chmurach
-Umie kontrolować pogodę
-Potrafi uczynić prawdą to co wymyśli
-Samozapłon
-Umie stwarzać portale do różnych światów i się między nimi przemieszczać, zużywa na to jednak dużo energii
-Potrafi zmieniać kolor swoich oczu i swojego futra.
Cechy charakteru: Karissimo jest na ogól pozytywnie nastawioną waderą. Jest odważna i dość łatwo nawiązuje nowe wiadomości. Lubi samotność prawie tak samo jak być w tłumie. Jest cicha i spokojna. Kiedy jest na łonie natury i patrzy na tereny swej watahy, czuje się wolna, a to kocha najbardziej. Kocha ryzyko i adrenalinę, nie łatwo jednak wyprowadzić ją z równowagi, chociaż...kto wie? Czasami jest uparta i nieznośna. Potrafi przebaczać, ale nie potrafi zapominać. Jest miła, uprzejma i przede wszystkim ambitna. Jest bardzo tajemnicza i nie zdradza swoich sekretów. Czasami bywa bardzo smutna i przygnębiona, jednak bywa tak bardzo rzadko. Nie lubi, gdy ktoś jest zbyt natarczywy, nie znosi robaków. I to na razie wszystko...
Historia: Nie chce zdradzać swoich tajemnic. Może jednak opowiem Wam kawałek kawałek mojej historii... A więc urodziłam się na małej farmie, Golden Apples (czyli Złote Jabłka). Kiedy się urodziłam, wyglądałam jak zwyczajny psi szczeniak, nie wiem jak tam wylądowałam, kiedy otworzyłam oczy...widziałam tylko szczątki jakiś zwierząt. Były to psy, a na farmie nie było ani żywej duszy. Przeżyłam jako jedyna i uciekłam do lasu. Wykąpałam się w jakimś jeziorze, a kiedy wyszłam...byłam magicznym wilkiem. I to na razie tyle, resztę historii opowiem później...
Głos: Ewa Farna
Zauroczenie: "Jedyne co bym chciała to to by ktoś rozpuścił lód w moim sercu, uciekł z mną gdzieś daleko i pokochał moje niedoskonałości...."
Partner: Szuka
Potomstwo: Może kiedyś...
Jaskinia: "Mój dom jest tam, gdzie serce moje"
Inne zdjęcia: -
Ciekawostki: Nie zdradza żadnych dodatkowych wiadomości o sobie.




,,Doświadczenie to nazwa, którą każdy nadaje swoim błędom.'' 
Imię wilka: Pakt 
Wiek: 4 lata 
Płeć: Wadera 
Stanowisko: Strażniczka 
Moce: 
*zamrożenie - Pakt może zamrozić jakikolwiek przedmiot, którego temperatura nie przekracza 50°C. Może również zamrozić ciało jakiegoś zwierzęcia. 
*kopuła - Pakt może stworzyć nad sobą lodową kopułę w kształcie półokręgu. Jest ona bardzo wytrzymała, może się skruszyć tylko pod wpływem magii. 
*sople - Pakt może stworzyć lodowe sople, które lecą z dużą prędkością w stronę przeciwnika. 
*wzmocnienie - moc, której Pakt używa zawsze i wszędzie, jeśli nie czuje, że może ją zdjąć. Polega na tym, że kości i większa część wnętrza jej ciała wzmacnia lód, który oplata się wokół kości czy tworzy się pod skórą. Dzięki temu trudniej ją zranić. 
*hibernacja - Pakt przechodzi wówczas w stan "hibernacji". Jej temperatura ciała obniża się, spowalnia swoje procesy życiowe. Moc której używa, gdy chce udawać martwą. 
Cechy charakteru: Bezwzględna, nigdy z nikim się nie cacka i nigdy przed nikim się nie płaszczy, ani nie podlizuje. Charakteryzuje się opanowaniem w wielu sytuacjach. Często, gdy ktoś ją obraża, starając się tym samym ją wkurzyć, ona siedzi niewzruszona. Brak jej sumienia. Nie współczuje i nie przebacza. Nikomu. Nieważne czy jesteś dopiero co spotkanym stworzeniem, czy bliskim przyjacielem. Wystarczy, że tylko raz dotkliwie nadszarpniesz jej zaufanie, a możesz być pewny, że już nigdy ci nie zaufa. Nie daje drugiej szansy. Zaskakująco mało opowiada o sobie, chcąc wiedzieć jak najwięcej o swoim rozmówcy. Wyłudza informacje, przy czym na ewentualne pytania o sobie odpowiada krótko i wymijająco, lub nie odpowiada wcale - dlatego tak mało o niej wiadomo. Jest drapieżnikiem, łowcą. Nigdy ofiarą. Nie znosi słabości, wrażliwości. Uważa, że tylko silni mają prawo żyć. Jest inteligentna, toteż nie znosi głupoty. W łapach umiejętnej Alfy może stać się marionetką ślepą wykonującą rozkazy. Wystarczy jej pokazać, że zasługujesz na wysokie stanowisko i wiesz jak dbać o watahę. 
Historia: Jej pierwsze wspomnienia zaczynają się, kiedy zaczęła trening w wieku około 6 miesięcy. Praktycznie nie znała rodziców, wilków, dzięki którym istniała. Matką nazywała wilczycę, która nadzorowała jej trening. Ojcem był dla niej wilk, który ją uczył. Okazało się, że była obiektem badań nowych umiejętności między innymi szybkiego zapamiętywania, odporności na senność i ból fizyczny. Pewnego dnia, jako dwulatka, uciekła. Chciała przestać być uzależniona od Matki i Ojca, którzy kontrolowali każdy jej ruch. Zniknęła, a razem z nią badania i ich wyniki. Była jeszcze młoda i głupia, pewna, że świat jest zwykłą kulą, a dzień i noc to zwykłe pory dnia. Szukano jej, a może nadal się jej szuka. Próbowała upodobnić się do zwykłych wilków, polować, nie analizować każdego zjawiska. W rzeczywistości pozostała zmieniona całkowicie, przez trening jakiemu została poddana. 
Głos: Jula
Zauroczenie: Chyba nikt... 
Partner: Szuka 
Potomstwo: Chce 
Jaskinia:Klik
Inne zdjęcia: - 
Ciekawostki: Ma zimne, niebieskie oczy. Jest to spowodowane tym, że praktycznie cały czas używa jednej ze swych mocy, która wzmacnia ten i wiele innych organów. Już chyba sama zapomniała jaki jest ich naturalny kolor. W miejscu, gdzie znajdują się łopatki tkwią w jej ciele dwie strzały. Groty są całkiem wbite w ciało, lecz dzięki lodowej warstwie pod skórą nic nie uszkadzają. Z jakiegoś powodu Pakt nie chce się ich pozbyć.

                                     http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_user_page/27/27934102/154255342_1354370643.jpg

"Marzenia są jak perły, gdy je zdobędziemy tracą swój blask i tajemniczość, dlatego wciąż szukamy nowych."

Imię wilka: Kiara
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Stanowisko: Szpieg
Moce:
jako normalny wilk:
•wywołanie wiatru o dowolnej sile i tornada dowolnej wielkości.
•widzi i modyfikuje fale dźwiękowe
•modyfikować chmury np. kształty, rodzaj (burzowa, deszczowa)
• może zmienić się w wilka galaktyki
• może manipulować gwiazdami
• gwiezdna mgła, tylko ona coś przez nią widzi
•gwiezdny pył (różne zastosowania i właściwości)
Cechy charakteru: Na początku jest bardzo nie ufna, podejrzliwa wręcz wredna. Może ci pomóc ale tylko dla zasady. Będzie siedzieć cicho i obserwować. Gdy się ją bliżej pozna i zdobędzie jej zaufanie, co udało się bardzo nie wielu istotom, staje się w ogóle innym wilkiem! Wtedy jest bardzo miła i przyjacielska, bez wahania ci pomoże, nie ważne co, jak i gdzie. Staje się cierpliwa i wyrozumiała, ale też ma swoje granice. Dla wrogów i nieprzyjaciół jest bezlitosna, wredna i wkurzająca. Będzie cię ścigać aż cie nie dorwie. Nie radzę jej zachodzić za skórę bo to nie wszystko. Jest bardzo odważna i waleczna, z reguły najpierw robi później myśli o konsekwencjach. Robi jedno myśli drugie mówi trzecie. Kocha przebywać w samotność, większe tłumy ją przytłaczają, nie lubi tego. Kocha wszelki rodzaj ruchu i aktywności. Jest pełna energii i zawsze skora do działania. Woli latać niż chodzić. Uwielbia noc, gwiazdy, księżyc i wszystko co z nimi związane.
Historia: Urodziła się w watasze gdzie wilki zwracały szczególną uwagę na hierarchię. Alfy były bardzo surowe i wredne, uwielbiały dokuczać tym z niższych. Ona była inna, urodziła się ze skrzydłami, nikt inny ich nie miał. Jako jedyna władała powietrzem i na dodatek miła coś z galaktyki. Wszystkie wilki wyśmiewały się z niej i przezywały. Nawet jej rodzice nie chcieli jej pomóc. Zawsze była ta najgorsza co by nie zrobiła. W końcu przyszedł taki dzień w którym wszystko się zmieniło.
Siedziała pod drzewem tak jak zawsze, nikomu nie wadząc, wtedy podeszły młode alfy, były w jej wieku, Dasz basior i Sija wadera, bardzo delikatna, ale tylko z budowy ciała. tak jak zawsze zaczęli się wyśmiewać, tylko że tym razem w Kiarze coś pękło. Zaczęła się walka, Kiara w napadzie złości zmieniła się w wilka galaktyki. Stała się śilniejsza, tak jak reszta jej mocy. W furii boleśnie poraniła Dasza, a zbiła Sije. Gdy jej przeszło i zobaczyła co zrobiła uciekła. Straciła zaufanie do innych wilków, z miłej i delikatnej waderki stała się bardzo oschłą i nie przyjemną waderą. Nikomu o niej nie wspomina, nawet dla najbliższych przyjaciół, których swoją droga miała bardzo nie wielu.
Głos: Głos Kiary
Zauroczenie: pytanie brzmi czy ktoś JĄ pokocha?
Partner: nie w najbliższej przyszłości
Potomstwo: szczeniaki są nawet urocze
Jaskinia:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQj-m5V71y8PebZ4dnOoSy8SXa3VBuVCTx9vaYsdb4zd0Lsf3ZJ
Inne zdjęcia:
jako wilk galaktyki
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgn4mfzPZa1TkhXrs6MpvRhJbP_pgVKTjqotF1o-iuuiT3rn6kFsIXKnRtXrsAAx9-64cIMQnIdylwkA5qftfJ3EojAk2KzRtMIdABVJsiIfO7ysWcVwWCL3UftZt4jobW8WyCT3PVuSfc/s320/towarzysz1.png

1:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQLZT6QhnFEsZ_XTCKih0uQ9nXxCZPghlxE01hAV7oBQNXwlRfe74e8mD40CIJkPgNuMGjGzzjhx0hvXbjUlxe_IQ9HclOMe7O412xAUcGJlWkaNg9hQk3o0HD971J_XwniCMBKgDPUio/s400/blog_mu_5057147_7845467_tr_wilczek_sniezek.jpg
2:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyyavc2w4K4nGwWihlfL72V0JTeLxaVODCLr9tL_qmnYz1LSFn51ueRGnD60Qt9NgEMvQ_XO6tkoEk3w-cIpiLkSgHdGmYz9-PfB0_dIVXx5Pb1tm_DmnUF_NPmokCZIAoj-9_7SaYAuM/s1600/Xmas_gift_5__Lyka_by_Shivia.png
3:
http://republika.pl/blog_sy_5106111/7930926/tr/mona.jpg
Ciekawostki: Nigdy nie spotkała drugiego wilka galaktyki



                              http://ri.pinger.pl/pgr364/5cc5006b001fbd0d535fd46a/zielen5_hnqwrhs%5B1%5D.png
                                      "Wszystko jest proste. Trzeba mieć odwagę"

Imię wilka: Lilieth
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera-Samica
Motto: (Widoczne powyżej)
Stanowisko: Wojowniczka
Moce: Zmiana w wodnego wilka, tworzy wir wodny, hipnotyzujący śpiew.
Cechy charakteru: Jest ona samotniczką, choć czasem ktoś u boku się przyda.Odważna i jak brat, kocha ryzyko i przygody. Miła, choć tajemnicza. Potrafi być agresywna i nieprzewidywalna. Wie, jak zachować się w danej sytuacji. Potrafi stawiać na swoim.
Historia: Wraz z bratem urodziła się w watasze, gdzie jej brat miał być Alfą. Rodzice zginęli. Opiekowali się nimi członkowie watahy. Gdy dorośli, wataha się rozpadła, a oni szukali nowego domu.
Głos: Głos
Zauroczenie: Zauroczył ją Monty de Dangerous
Partner: Szuka..Ale kto ją zechce..
Potomstwo: Chce
Jaskinia: Klik
Inne zdjęcia: -
Ciekawostki:
- Lubi kwiaty
- Uwielbia kolor niebieski



,,Życie to bardzo ostry miecz, na którym Bóg napisał:
,,Walcz, kochaj, cierp"

Imię wilka: Moon
Wiek:  3 lata
Płeć: Wadera
Stanowisko: Samica Beta
Moce: 

  • Panowanie nad wodą
  • Powodowanie wzrostu roślin
  • Uzdrawianie innych wilków
  • Chodzenie po chmurach
  • Czytanie w myślach
  • Teleportacja

Cechy charakteru: Moon to wadera bardzo szalona, uwielbiająca ryzyko. Uwielbia pomagać innym wilkom w ich problemach. Zawsze potrafiła dogadać się ze wszystkimi, jest towarzyska i miła dla wilków, które dobrze zna... Zaś dla wilków nieznanych tajemnicza i nie ufna...
Historia:  Gdy była jeszcze szczeniakiem na jej watahę napadli ludzie. Zabijali inne wilki bądź brali je do niewoli... W ostatniej chwili Moon wraz ze swoim bratem (Reeve) uciekli z terenów ich ,,domu". Po kilku latach Moon spotkała brata, który zaprowadził ją do Alfy. I tak trafiła do watahy.
Głos: Ariana Grande
Zauroczenie:---
Partner: Szuka
Potomstwo: Chciałaby...
Jaskinia: Mieszka razem z bratem
Inne zdjęcia: ----
Ciekawostki:-----


                                     http://i.imgur.com/yfNanRq.png
       "Ten, kto ma władzę, nie musi nikogo za nic przepraszać"

Imię wilka: Bonnibel, jednak najpewniej poznasz ją jako Balonowa.
Wiek: Już trzy lata jest wilkiem.
Płeć: Wadera
Motto: (widoczne powyżej)
Stanowisko: Zastępca medyka
Moce: Według niej magia, to nauka, toteż twierdzi, że nie posiada mocy. Ale jakieś nadzwyczajne zdolności ma. Balonowa dobrze zna się na nauce, między innymi na fizyce i chemii.
- Dzięki magii wynalazła między innymi Wodne Fajerwerki, dosyć popularne w Ooo; jest wynalazcą
- Uwielbia technikę i konstruuje takie rzeczy, jak rakiety. Także dzięki magii, w końcu musi sobie jakoś pomagać.
- Zdolna jest stworzyć nowe życie.
Cechy charakteru: Pod wpływem klątwy, podobnie jak wielu innych, których dotknęło zaklęcie, została pozbawiona większości dawnych cech charakteru. Można bez sporu uznać, że Balonowa jest optymistką, która nie potrafi zauważyć świata w tych ciemniejszych barwach. Teoretycznie wie, że wiele złego dzieje się na tym świecie, jednak uważa, że tak ma być, toteż trzeba iść dalej, minione wydarzenia uważając za lekcje, które trzeba wykorzystać. Co nie znaczy, że nie ma uczuć, straciwszy kogoś ważnego dla siebie uzna za wolę losu i przejdzie obojętnie. Nie, w jej sercu zostanie pustka, ale po prostu nie będzie chciała skończyć ze swoim życiem czy nie stanie się kimś, kto myśli, że już nic nie ma sensu. Jej zdaniem całe życie to gra. Jeśli ktoś skończy ją wcześniej i dojdzie do kolejnego etapu - w porządku. Jednak ona musi żyć jak najdłużej, bo właśnie o to chodzi w pierwszej rundzie...
...Czy coś takiego, bo prawdę mówiąc trudno ją zrozumieć. W każdym razie ceni owe życie bardzo.
Miła, pomocna, wciąż z widniejącym wilczym uśmiechem na pysku. W jej oczach można zauważyć błysk, który nieczęsto znika, a jeśli już to na bardzo krótko. Z chęcią Cię wysłucha, jak będzie w stanie również pocieszy, jeśli okropne myśli będą krążyły po Twej głowie. Z pewnością nie jest fałszywa i nie umie kłamać. Wiecznie szczera i szczerości oczekuje od innych. Więc jeśli jesteś kłamcą i ona się o tym dowie to z pewnością coś u niej stracisz, chociaż może nawet tego nie zauważysz.
Naiwna. Łatwo zdobyć jej zaufanie, co idzie w związku z tym, iż równie łatwo ją oszukać i wykorzystać. Nietrudno przekonać ją, że ma się dobre zamiary i zapewne aż do wyjaśnienia całej sprawy będzie sądziła, że właśnie tak jest.
Chociaż z drugiej strony dobrze by było, gdyby stała się nieco bardziej dojrzała i odpowiedzialna; istnieją obawy, że nawet z wiekiem w tej kwestii się nic nie zmieni, chociaż kto wie, kto wie...
Jako władczyni Słodkiego Królestwa była bardzo dobrą władczynią - potrafiła być wyrozumiała, wrażliwa na problemy poddanych oraz cierpliwa.
Historia: Nie urodziła się jako wilk. Tak właściwie w ogóle się nie urodziła - wykształciła się z różowej masy, która istniała w alternatywnym wymiarze, gdzie świat wyniszczyła wojna nuklearna. Jak już wspomniałam, Bonnibel wykształciła się z różowej masy, która była tak naprawdę żyjącą gumą balonową. Powstała jako osiemnastolatka, nie znając zupełnie smaku dzieciństwa. Jako, że świat po wojnie dopiero się kształtował, a w Krainie Ooo dopiero powstawały pierwsze zabudowania. Ponieważ stworzona była ze słodyczy, postanowiła zbudować królestwo łakoci i ciast. Z resztek gumy balonowej wytworzyła kilku Słodyczan - tak nazwała swoich słodkich poddanych - którzy mieli jej pomóc w budowie królestwa.
Królestwo budowane było dwa lata, a, oficjalnie już, Królewna Bonnibel Balonowa stała się jego władczynią. W tym samym czasie powstało także kilkanaście innych królestw. W czasie budowy poznała jedno z kilku wcieleń bohatera Ooo - Shoko. Ta ukradła amulet Balonowej, ale niedługo po kradzieży złodziejka została strącona do radioaktywnej rzeki przez samą królewnę.
Minęło kilkadziesiąt lat, samej Bonnibel przybywało lat, ale wygląd pozostawał taki sam. Słodyczan było już wystarczająco dużo, mogli też się rozmnażać, więc królewna mogła zająć się swoimi sprawami, jednocześnie dbając o interes królestwa. Poznała Marcelinę, z którą po dość krótkim czasie stały się najlepszymi przyjaciółkami, mimo tego, że były zupełnie inne. Marcy była Królową Wampirów i jedną z tych, którzy przetrwali Wielką Wojnę Grzybów.
Szymon Petrikov, znany już jako Lodowy Król, po opętaniu przez Koronę Lodu, którą, wraz z Księgowidłem - książką, o tym, jak być bohaterem, odnalazł jeszcze przed wojną. Po założeniu Korony zaczął miewać dziwne myśli, jakiś głos szeptał mu w głowie. Walczył jeszcze rok po wojnie nuklearnej, opiekując się Marcysią, ale ta uciekła, bo się go bała. Niedługo po tym kompletnie zwariował, stając się Lodowym Królem, z pogodnego archeologa w depresyjnego mężczyznę, porywającego królewny. Porywał je, bo chciał jedną z nich poślubić. Balonowa była jego drugą ulubioną królewną, pierwszą była Słodyczanka - Królewna Malinka.
Kilkanaście lat przed rozpoczęciem porywania królewien, Shoko zginęło, a jej miejsce zajął Finn - bohater Krainy Ooo, któremu towarzyszył magiczny pies Jake. Shoko miała zdolność, tak jak jej następca, reinkarnacji; Jake zdobył swoje moce poprzez ugryzienie przez zmiennokształtnego jego ojca - Joshuy - towarzysz Finna potrafił przybierać różne kształty i rozciągać się. Młody chłopak i jego pies dość szybko zaprzyjaźnili się z Królewną i Marceliną. Finn był powodem ich kłótni, a poszło konkretnie o to, którą bardziej lubi. Od tej pory się nienawidziły, Marcy zaczęła nazywać Balonową Balkonowa. Droczyły się na każdym kroku.
Dni w Ooo płynęły spokojnie, kolejne lata mijały - Król porywał królewny, Finn je ratował - i tak w koło Macieju. Królewna zdążyła już być opętana przez Króla Złego - największego wroga Ooo, przeżyć śmierć kliniczną, stać się trzynastolatką i powrócić do normalnego wieku, stworzyć swoich zastępców, mniej lub bardziej udanych.
Nadszedł jeden z najważniejszych dni w Ooo - czas wyborów władcy w Słodkim Królestwie. Królewna Balonowa musiała rywalizować o władzę z samozwańczym Królem Ooo. Bonnibel uważała, że wybory były ledwie legalne, zaś Król uważał, że są w pełni legalne. Balonowa przez to przegrała wybory. Do ostatniej chwili była przekonana, że Słodyczanie wiedzą, że ich kocha, że są niezbyt inteligentni, ale lojalni. To przecież ona ich stworzyła! Ale się zawiodła. Wściekła się na Słodyczan i zrzuciła z głowy koronę, na zawsze przekreślając możliwość władania Słodkim Królestwem.
Król Ooo, współpracując z czarodziejami, klątwą zamienił ją w wilka. Przed przemianą zdążyła wziąć ze sobą swojego szczura Naukę. Została przeniesiona do innego wymiaru, jeszcze innego alternatywnego świata.
Z tamtego życia pozostało jej tylko zwierzątko, wspomnienia i naszyjnik, który niegdyś chronił ją przed największym zagrożeniem dla Krainy Ooo - Królem Złym - a teraz pozwala jej przybrać dawną formę, jednak nie używa go.
W wilczej formie jest już kilka lat. Znalazła watahę, do której dołączyła i jest w niej do dziś. Nikomu nie wyjawiła jeszcze prawdy o sobie. I nie zamierza tego robić.
Głos: Klik
Zauroczenie: Nie pogardziłaby malutkim romansem z jakimś przystojnym wilkiem.
Partner: Niby szuka, niby nie. Kobieta zmienną jest, prawda?
Potomstwo: Nie, nie, nie, nie. Nie chce mieć potomstwa - wystarczająco zawiodła się na Słodyczanach.
Jaskinia: Jaskinia
Inne zdjęcia:
W pierwszej postaci
Ciekawostki:
- Ma szczura Naukę, który zawsze siedzi jej za uszami
- Przeżyła śmierć kliniczną
- Zna język niemiecki, rozumie język koreański
- Należała do chóru gwiżdżącego
- Stworzyła najwspanialszą kanapkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz