środa, 26 sierpnia 2015

Od Raen`a CD Karissimo

Gdyby to było takie proste. Spojrzałem na niebo i wziąłem głęboki oddech. Musiełem się naprawdę zebrać w sobie aby to powiedzieć.
- Gdy byliśmy w tamtej krainie... ta grupa X, to wszystko...
Znów nastała chwila ciszy.
- To dziwne i trochę przerażające miejsce wydawało mi się zarazem naprawdę piękne. - spojrzałem na waderę i uśmiechnąłem się lekko. - Był tego tylko jeden powód.
Wadera spojrzała na mnie a w jej oku zauważyłem błysk. Ponownie spojrzałem na niebo i kontynuowałem.
- Z początku nie zdawałem sobie z tego sprawy. Właściwie to było to dla mnie nawet trochę kłopotliwe ale później... zdałem sobie sprawę, że coś do Ciebie czuję. Nigdy jeszcze nie czułem się tak w towarzystwie nikogo innego. Do tego gdy zobaczyłem Cię dziś wieczorem pomyślałem, że żadna z tych gwiazd jakie widzieliśmy na niebie nie jest w stanie dorównać Ci urodą.
Karissimo zaśmiała się cicho.
- Wiesz, że to dość oklepany tekst?
- Wiem. - odparłem z uśmiechem - Po prostu chciałem Ci powiedzieć...
Nie sądziłem, że te dwa słowa okażą się dla mnie tak trudne do wypowiedzenia. Nie wiem jak długo trwała ta cisza jednak odniosłem wrażenie jakby ciągnęła się w nieskończoność. To było dla mnie trochę irytujące. Na ogół nie mam problemu z mówieniem czegokolwiek a teraz nie mogę powiedzieć dwóch słów. Spojrzałem w niebiesko-szare oczy wadery. W jakiś sposób dodało mi to odwagi.
- Kocham Cię - powiedziałem w końcu

Karissimo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz