czwartek, 13 sierpnia 2015

Od Cyndi`ego CD Bonnibel

- To tutaj.
Uśmiechnąłem się. Wadera spojrzała w górę. Jednak niebo było takie jak na innych terenach.
- Gwiezdne pole?
Spytała.
- W nocy, wygląda pięknie...
Westchnąłem.
- To chodźmy dalej, a w nocy tu przyjdziemy.
Zaproponowałem. Ona kiwnęła głową.


Xxx

- Wycieczka udana, teraz na gwiezdne pole.
Zacząłem iść przed siebie, a ona za mną. Była już noc. Gdy byliśmy obok.
- Zamknij oczy.
Powiedziałem. Ona niechętnie wykonała moje polecenie.
Szliśmy wolno.
- Otwórz.
Wadera otworzyła oczy, a na niebie było z tysiąc jasno świecących gwiazd.
- Tu jest pięknie..
Westchnęła. Nawet Nauka był zachwycony. Położyliśmy się i patrzyliśmy w gwiazdy.
- Podobno, gwiazdy formułują się na kształt wilków, i schodzą na ziemię.
Powiedziałem, szeroko się uśmiechając.

Bonnibel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz