czwartek, 6 sierpnia 2015

Od Reeve'go cd. Raen

-W takim razie chodź za mną...-westchnąłem
-Ok... A tak właściwie to jak masz na imię?-spytał
-Reeve...-odparłem
Basior wydawał się dosyć miły... Po kilku minutach doszliśmy do jaskini Karissimo.
Wadera przyjęła go do watahy, wilki chwilę ze sobą rozmawiały. Ja zaś postanowiłem udać się na polowanie...
-Gdzie idziesz?-krzyknął do mnie basior
-Na polowanie...-odpowiedziałem
-Mogę iść z tobą?-zapytał
-Jak chcesz...
Rozmawialiśmy ze sobą i wygłupialiśmy się... Po krótkiej chwili wytropiłem stado saren
i nieco oddalonego od nich jelenia, który stał się moim celem.
Schowałem się w krzakach, a kiedy zwierze podeszło wystarczająco blisko, wyskoczyłem i wbiłem w nie swoje pazury. Raen postanowił zapolować na sarnę...
-Nieźle polujesz-odparłem

<Raen?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz